Over mij

Mijn foto
Ik wil mijn werk graag goed doen. Kwaliteit van zorg toetsen aan het naleven van regels heeft misschien voordelen omdat je dan iets hebt om te 'meten'. Maar in mijn dagelijks werk loop ik in toenemende mate aan tegen het gevaar ervan: dat aan het eind van de rit het enige dat werkelijk telt de belangen van de zorgverlener zelf zijn. En wat is dan nog 'goed doen'? Vragen hierbij en ideeēn hierover genoeg - lees maar.

zondag 24 februari 2013

Schouderdystocie 11-delig, intermezzo.


Het wil niet vandaag.
Met mijn conclusie.
Een lange lijst met heel veel vragen -
Er moet nog iets bij komen over het verdwenen beroep van vroedvrouw.
En de 'deskundigisering' van de baring...
Maar ik werd er niet vrolijk van - en dan is alles verloren, dat is zonde.

Dus toen heb ik maar een klein filmpje gemaakt, van oude foto's die ik zeven jaar geleden op een simpel mobieltje maakte.

Zonsondergang op Noordkaap (kuststrook boven Uithuizermeeden), met op de achtergrond de meest troostrijke muziek die ik ken, een fragmentje van Keith Jarrett.

Tot morgen,

Rebekka.




1 opmerking: